Söker Gotlandshane/hanar

Hej, jag söker efter 1-2 hanar, genbanksanslutna gotlandskaniner. Önskvärt är stor kropp. Unge eller vuxen spelar mindre roll.
Jag finns i Norra Västerbotten och ser gärna att jag inte behöver resa alltför långt, alternativt att transport går att ordna.

Jag är inne på år tio med Gotlandskaniner och behöver in med lite nya gener.

Hej vi har ett gäng i unga hanar födda iår här i Borlänge.
Svårt att säga något om kroppen ännu men pappan är stor.

1 gillning

Vi har 2st bröder födda 2/4 -22 vars far har en ganska bastant kroppstyp trots att han inte är speciellt tung (2,7kg)
Dessa ligger ute här bland annonser “Gottishanar Västernorrland” transport går att lösa om intresse finns

1 gillning

Hej.
Jag har en gottishane, född i våras, efter stora föräldrar. Han är vit (snöhare). Hur långt upp i landet finns du? Jag bor i Järvsö, Hälsingland. Transport brukar gå att lösa. Jag har också haft min genbank i 10 år. Kan skicka bild på föräldrarnas intyg om du är intresserad.
Mvh. Camilla Liljebjörn genbank 821

1 gillning

Hej, är intresserad av denna, men helst skulle jag haft två. Hur löser vi isf transport?

Finns en tjej som kör mellan Skåne och Piteå. Jag brukar möta upp henne i Hudiksvall. Vart finns du? Längre norrut än Piteå eller mer inåt landet? Jag vet även någon som ska till Umeå till helgen.
Mvh. Camilla

Hej, jag finns i Norsjö, men kan köra ut till kusten (Skellefteå) och möta upp där.
Tittar gärna på intyget :slight_smile:

Hej Camilla, jag är sugen på snöharen. Kan du smsa mig på 0702295855 så kan vi prata ihop om transport?