Gotlandskaniner sökes

Mitt avelsmål 2024 är att få upp storleken i min lilla besättning. Söker därför efter vuxna individer på MINST 3,5 kilo. Eventuellt kan ungar efter storvuxna linjer vara intressant. Gott hem utlovas.

Hej! Vi har hanar att sälja, finns utanför Vara i Skaraborg.
MVH Nike

Hej Nike.

  • Vi har stora kaniner i våran besättning.
    Nu är de inte ett år men syskonen låg på över 4 kg ca 4.5 i invägningen om det skulle vara av intresse.
    här kommer en av de vuxnas nummer så du kan scanna på datan.
    Lilla Grå 1739-2212 (viltgrå) 3,6kg, Mamman till en av kullarna och till salu.
    Pappan Ivar 1380-2111, (3,5kg) till de flesta övervintrade i år har bla parat sig med henne så de två kan du scanna om du vill få fram de övervintrade ungarna.
    Systern är Big Mama 1739-2226, 4,4kg har också fått ungar med Ivar.
    Ungarna är parningsdugliga sensommaren och tidig höst 2024. July och September. 500kr/st köper du dem Nu innan jag ändrar på Blocket så är det 400kr/st.
    Jag har även sparat 2 Rexpälsade, som vi tänkt använda i vårt arbete, men då vi siktar mot att skaffa ett barn till så behöver jag trappa ner på arbetet. Hane 1739-2256 3,8kg Hona 1739-2255 4,4kg Vi bor i Värmland Torsby. Ibland åker vi nedåt i landet.
    Lägger ut ungerfär samma text på forumet så att du vet, men du har förtur om inte svaret dröjer allt för länge.
    Bless!/Tindra J. 0735355369

Hej vad spännande besättning! Big Mama - fniss, älskar namnet :heart_eyes: Jag är väldigt intresserad av rexpälsade, åker du mot förmodan förbi Västerås något är jag intresserad av att diskutera köp om någon finns kvar :smiley: